Повернення та обмін
Споживач має право повернути або обміняти товар на аналогічний товар у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не влаштовує його за формою, розміром, стилем, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний для цільове призначення. Споживач має право обміняти товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Телефон повинен бути як новий, зарядка не використовувати, приймається тільки якщо коробка відкрита і інші аксесуари не використовувалися, зарядка, захисний бампер.
За умови, що всі заводські пломби і плівки не зняті, не зняті і не переклеєні, не пошкоджені, а телефон новий, коробка в тому ж стані, що і на момент продажу. Комплект повинен бути повним, шнур до зарядного пристрою не розпакований, всі захисні гумки повинні бути на місці. Якщо ви зняли плівки або пломби, телефон поверненню не підлягає.
Якщо 5G не працює у вашому регіоні, це не може бути причиною для повернення. Ви можете переглянути всю інформацію про підтримку 5g в описі продукту.
Обмін/повернення товару здійснюється:
- якщо телефон був розкритий і виявлено заводський брак, ви можете повернути телефон з відкритою коробкою. Якщо ви відкриєте коробку, знімете пломби та використаєте зарядний пристрій, аксесуари та телефон у робочому стані, ви не зможете його повернути.
Ви можете повернути:
- якщо не використовується;
- якщо збережено той самий вигляд як на момент отримання, без використання смартфону, наприклад; встановлення програм, вхід до аккаунту Google, встановлення сім карти а також дзвінків;
- при збереженні споживчих властивостей пломби, етикетки, плівки аксесуари в коробці не повинні бути відкритими;
Товар поверненню та обміну не підлягає:
- навушники після відкриття закритої плівкою коробки та використання.
- Оригінальні аксесуари для мобільних телефонів після відкриття оригінальної упаковки.
- Мобільні телефони зі слідами використання, знятими заводськими плівками та пломбами, без збереження товарного вигляду та упаковки, використання зарядного пристрою.
Товари неналежної якості:
- Товар з барком спочатку повинен пройти діагностику в сервісному центрі, а потім на підставі висновку сервісного центру буде прийнято рішення про можливість / неможливість повернення, або обміну товару. Процедура триває від 2 до 5 днів. Кур'єр забере товар для повернення за вказаною вами адресою, або у відділенні нової пошти.
Куди звертатися в разі гарантійного ремонту / повернення / обміну?
- Ви можете звернутися за такими контактами:
+380730318359 (Viber, Telegram)
Електронна адреса: oneplusone.ukraine@gmail.com
Онлайн підтримка 7 днів на тиждень, з 7:00 до 19:00
Транспортні витрати при поверненні / обміні / ремонті / діагностиці:
- Усі витрати на доставку безкоштовні, якщо ваш випадок знаходиться на гарантії.
Уточнення:
Товарний вигляд: Новий товар продається з заводськими захисними плівками, це один з факторів, що визначають товарний вигляд. Відкрита зарядка, гарнітура, будь-яка упаковка в середні покриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкодження цих елементів упаковки скасовує обмін.
OnePlus Ukraine залишає за собою право відмовити у відшкодуванні коштів за будь-які продукти за обставин, коли очевидно, що товари використовувалися.
Обмін старих телефонів
На даний момент ми не змінюємо старі версії на нові з доплатою.
30 Jun, 2024
OnePlus 3 Pro: Революційний Крок Уперед у Серії Ace
Серія Ace від OnePlus завжди займала позицію трохи...