All Categories
Закладки (0)

Гарантія

Тільки на нашому сайті ви отримуєте оригінальні нові продукти OnePlus, на які ми даємо гарантію від 1 до 12 місяців з моменту покупки, ви можете бути впевнені в якості нашої продукції та маєте 2 роки підтримки та розширеного сервісу.

Ми підтримуємо лише продукти, придбані на нашому сайті

oneplus-one.com.ua ✅

Ми не надаємо консультації, сервіс, гарантію та підтримку користувачам від інших продавців і веб-сайтів  ❌


- Всі телефони нові, в одній партії, коробка закрита заводською плівкою


- Ми не продаємо відремонтовані (Refurbished) смартфони, будьте обережні, на інших сайтах ви можете знайти дешевшу ціну, але, можливо це відремонтований, відновлений (refurbished) смартфон.


- Гарантія на годинники 6 місяців


- Гарантія на навушники 1 місяць


- Гарантія на смартфони за замовчуванням становить 12 місяців, додатково ви можете вибрати гарантію до 24 місяців у кошику продуктів на нашому веб-сайті. (Доступно для деяких моделей) 


Умови


1. Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням серійного номера товару протягом гарантійного терміну. Не обов'язково зберігати паперовий варіант гарантія може буди підтверджена

- номером замовлення (ємейл з номером замовлення) 

- гарантійний талон в форматі PDF 


2. Гарантія не поширюється на компоненти (навушники, зарядний дріт, зарядний блок, акумулятор, кабель.)


3. Безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні.


4. Усі витрати на доставку оплачує покупець.


5. Гарантія на продукцію скасовується у разі порушення правил експлуатації, викладених в Інструкції з експлуатації.


6. Товари скасовуються з гарантії в наступних випадках:


в гарантійний талон внесено будь-які зміни (доповнення), не зазначені продавцем;


виріб пошкоджено внаслідок стихійних лих, пожеж, побутових факторів;


товар був пошкоджений під час транспортування або через неправильне використання після покупки;


виріб має механічні пошкодження, сліди стороннього втручання або була спроба відремонтувати виріб в неавторизованому сервісному центрі;


при виявленні несанкціонованих змін в конструкції або компонуванні виробу, крім випадків, зазначених в Інструкції з експлуатації;


пошкодження, викликані потраплянням сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;


якщо ви використовуєте неофіційне програмне забезпечення або підроблено файли програмного забезпечення Android телефонної системи.


7. Необґрунтовані претензії оплачуються як приватна консультація.


8. Гарантійний ремонт пристрою може тривати від 3 до 45 робочих днів в залежності від його складності без урахування часу на транспортування. Повернення або обмін товару:


Поверненню або обміну підлягає тільки новий товар, шо не був у вжитку: всі документи на товар є; презентація збережена (всі плівки, наклейки тощо); товар не використовувався, дзвінки з телефону не здійснювалися (за винятком першого тестового дзвінка або тестового SMS першого тестового фото);


Кожен телефон має внутрішній лічильник часу «розмови», використання WiFi, та інші данні та їх час використання, за яким сервісний центр визначає, скільки використовувався смартфон, у разі скидання налаштувань до заводських налаштувань цей лічильник не скидається, у такому разі вам може бути відмовлено у повернені. 


Якщо у вас виник гарантійний випадок, заповніть будь ласка форму внизу сайту розділ ,,Служба підтримки,,  > ,,Повернення товару,, 


Нам потрібен ваш номер замовлення, щоб підтвердити гарантійний випадок.


Вам зателефонує менеджер і домовиться про доставку в наш сервісний центр, вам не потрібно нікуди їхати.

From The Blog
Напишіть нам, якщо є питання
×
Telegram
Viber