All Categories
Закладки (0)

Гарантія

Тільки на нашому сайті ви отримуєте оригінальні нові продукти OnePlus, на які ми даємо гарантію 12 місяців з моменту покупки, ви можете бути впевнені в якості нашої продукції та маєте 24 місяці підтримки та розширеного сервісу.

Ми підтримуємо лише продукти, придбані на нашому сайті

oneplus-one.com.ua ✅

Ми не надаємо консультації, сервіс, гарантію та підтримку користувачам від інших продавців і веб-сайтів  ❌


- Всі продукты на нашому сайті нові, в одній партії. 


- Ми не продаємо відремонтовані (Refurbished) смартфони, будьте обережні, на інших сайтах ви можете знайти дешевшу ціну, але, можливо це відремонтований, відновлений (refurbished) смартфон.


- Гарантія на годинники 12 місяців


- Гарантія на навушники 12 місяців


- Гарантія на смартфони за замовчуванням становить 12 місяців, додатково ви можете вибрати гарантію до 24 місяців у кошику продуктів на нашому веб-сайті. (Доступно для деяких моделей) 


Умови


1. Гарантія дійсна лише за наявності номера замовлення, який відноситься до вашого номера телефона і є в нашій базі, протягом гарантійного терміну, зазначеного у документі. Не обов'язково зберігати паперовий варіант, оскільки гарантія може бути підтверджена:

- номером замовлення (електронний лист підтвердження на ваш ємейл) 

- гарантійним талоном у форматі PDF з QR кодом.


2. Гарантія не поширюється на компоненти (зарядний дріт, зарядний блок, акумулятор)


3. Безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні.


4. Усі витрати на доставку оплачує покупець.


5. Гарантія на продукцію скасовується у разі порушення правил експлуатації, викладених в Інструкції з експлуатації.


6. Товари скасовуються з гарантії в наступних випадках:


виріб пошкоджено внаслідок стихійних лих, пожеж, побутових факторів;


товар був пошкоджений під час транспортування або через неправильне використання після покупки;


виріб має механічні пошкодження, сліди стороннього втручання або була спроба відремонтувати виріб в неавторизованому сервісному центрі;


при виявленні несанкціонованих змін в конструкції або компонуванні виробу, крім випадків, зазначених в Інструкції з експлуатації;


пошкодження, викликані потраплянням сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;


якщо ви використовуєте неофіційне програмне забезпечення або підроблено файли програмного забезпечення Android телефонної системи.


7. Необґрунтовані претензії оплачуються як приватна консультація.


8. Гарантійний ремонт пристрою може тривати від 3 до 45 робочих днів в залежності від його складності без урахування часу на транспортування. Повернення або обмін товару:


Поверненню або обміну підлягає тільки новий товар, шо не був у вжитку: всі документи на товар є; презентація буклети (всі плівки, наклейки тощо); товар не використовувався, дзвінки з телефону не здійснювалися (за винятком першого тестового дзвінка або тестового SMS першого тестового фото);


Кожен смартфон має внутрішній лічильник часу «розмови», використання WiFi, та інші данні та їх час використання, за яким сервісний центр визначає, скільки використовувався смартфон, у разі скидання налаштувань до заводських налаштувань цей лічильник не скидається, у такому разі вам може бути відмовлено у повернені. 


Якщо у вас виник гарантійний випадок, заповніть будь ласка форму внизу сайту розділ ,,Служба підтримки,,  > ,,Повернення товару,, 


Нам потрібен ваш номер замовлення, щоб підтвердити гарантійний випадок.


Вам зателефонує менеджер і домовиться про доставку в наш сервісний центр, вам не потрібно нікуди їхати.

From The Blog
Напишіть нам, якщо є питання
×
Підтримка 12/7
Viber